Прескочи към съдържанието

Информация за доставка

ОБЩ ПРЕГЛЕД

Тази страница описва правилата и условията за доставка на продукти, закупени от онлайн магазина на Латива ЕООД (наричано по-долу LATIVA, „ние“, „нас“, „нашите"). Използвайки нашия уебсайт и извършвайки поръчка, Вие приемате всички условия, посочени по-долу.

Запазваме правото си да актуализираме или променяме тази Политика по всяко време, като публикуваме промените в сайта. Ваша отговорност е да проверявате периодично тази страница за актуализации.

РАЗДЕЛ 1 – УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА

LATIVA предлага следните опции за доставка, съобразени с вида и размера на вашата поръчка:

  • Директна доставка от завода: За големи и палетни поръчки. Условията и сроковете се договарят индивидуално с клиента.
  • Доставка със собствен транспорт на LATIVA: Използва се за средни и големи по обем поръчки, като доставката се извършва след предварително уточняване на ден и час.
  • Куриерска доставка: С куриерските фирми „Еконт“ и „Спиди“ за малки и компактни поръчки. Получавате информация за проследяване на поръчката си чрез SMS или имейл.

Доставяме до всяка точка на България.

Моля, обърнете внимание: След като завършите поръчката, ще получите персонален линк за плащане по имейл или SMS.

Доставката се извършва с доставката може да се извърши със специализиран транспорт от нас до обекта, куриер Спиди или Еконт, като цената за доставка се определя според теглото на пратката и адреса за доставка. Всички детайли ще бъдат потвърдени с вас след получаване на поръчката.

Поръчката не е финализирана до извършване на плащането чрез изпратения линк.

РАЗДЕЛ 2 – СРОКОВЕ ЗА ДОСТАВКА

Стандартните срокове за доставка на налични продукти са между 1 и 3 работни дни след потвърждение на поръчката. За специални и индивидуални поръчки сроковете за доставка се уточняват допълнително с клиента.

LATIVA не носи отговорност за забавяне на доставките поради форсмажорни обстоятелства (природни бедствия, пътни инциденти, правителствени действия, пандемии и други подобни ситуации). В подобни случаи ще бъдете своевременно уведомени.

РАЗДЕЛ 3 – ЦЕНИ И ПЛАЩАНИЯ ЗА ДОСТАВКА

Цената за доставка се определя според размера, вида и местоназначението на поръчката. Точната цена ще бъде предоставена при финализиране на поръчката или ще бъде уточнена допълнително с наш представител.

LATIVA периодично предлага специални промоции с безплатна доставка, условията за които се публикуват на сайта ни.

РАЗДЕЛ 4 – ПРАВА И ОТГОВОРНОСТИ ПРИ ДОСТАВКА

Вие сте длъжни да проверите внимателно доставената стока при нейното получаване. В случай че откриете повреди, липси или несъответствия, трябва да поискате протокол от куриера и незабавно да ни уведомите. Рекламации за транспортни щети се приемат до 24 часа след доставката.

Отговорността за продуктите преминава към Вас в момента на приемане на доставката.

РАЗДЕЛ 5 – ЗАГУБЕНИ ИЛИ ПОВРЕДЕНИ ПРАТКИ

В случай на загубена или повредена пратка, свържете се с нас незабавно на посочените контакти. Ние ще съдействаме за разрешаване на проблема с куриерската служба. Компенсацията зависи от политиката на куриера.

РАЗДЕЛ 6 – ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ (GDPR)

Личните ви данни, предоставени във връзка с доставката на продукти, се обработват съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR). Повече информация можете да намерите в нашата Политика за поверителност.

РАЗДЕЛ 7 – ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ И КОНТАКТИ

За въпроси или нужда от съдействие относно доставката на продукти, свържете се с нашия екип:

Телефони: 087 888 7643 | 087 777 2085
Имейл: office@lativa.bg

Фирма: Латива ЕООД
ЕИК: 207949975
Адрес: България, София, Братя Даскалови, ул. Камено 32, 6250

📌 LATIVA – гарантирана сигурност и професионално обслужване под всеки покрив.

Бързо и сигурно от LATIVA

Информация за доставка на продукти е първата важна стъпка, която трябва да уточните, когато поръчвате онлайн строителни материали. LATIVA предлага различни възможности за доставка, съобразени напълно с вида и обема на поръчаните от вас стоки. Благодарение на нашите ясно формулирани условия, покупката на продукти като метални керемиди, битумни керемиди или топлоизолация става много по-удобна и предвидима.

Основни видове доставки, предоставяни от LATIVA

Предлагаме гъвкави решения за вашата доставка, съобразени с характера и големината на стоката ви. Нашите методи на транспортиране са съобразени с удобството ви:

Доставка направо от производствения завод – удобство за по-големи заявки

Когато поръчвате строителни материали в големи количества – например фалцови покриви, термопанели, дървен материал или профилирана ламарина, възможен вариант е директната доставка от самия завод. Така получавате стоката си без междинно прехвърляне, гарантирайки нейната цялост и качество. Условията се обсъждат индивидуално според размера и местоназначението на заявката ви.

Доставка със собствен транспорт от LATIVA – гаранция за качество и прецизност

За вашите средни и големи по обем поръчки като цели системи за покрив, аксесоари за метални керемиди, водосточни системи и други, осигуряваме собствен транспорт на LATIVA. Удобството тук е, че датата и часовете на доставката се съгласуват изцяло според вашия график и удобство.

Куриерска услуга за компактни поръчки – бързо и удобно до вашия адрес

Неголемите поръчки, като например крепежни елементи, монтажни инструменти и тавански стълби, изпращаме с популярните фирми „Еконт“ и „Спиди“. При тези пратки получавате автоматични известия за статус и номер на пратката.

Конкретни срокове за доставка при LATIVA

Стандартният срок за доставка на наличните в склада ни продукти е от 1 до 3 работни дни след потвърждаване на поръчката. Ако сте поръчали по-специфичен артикул, за който се изисква повече време, ние ще се свържем с вас за уточняване на точния срок и детайли за доставка.

Форсмажорни ситуации и отговорност

В LATIVA сме напълно откровени относно доставки, закъснели поради независещи от вас или от нас обстоятелства – природни бедствия, инциденти или административни ограничения. Ще получите своевременно информация относно забавянето, като направим всичко необходимо за минимизиране на последствията.

Ценообразуване на достаказа на продукти при LATIVA

Цената на доставката винаги зависи от размерите, теглото и разстоянието до мястото, където трябва да пристигне стоката. Ориентировъчната или точна цена ще ви бъде съобщена още при оформяне на заявката или веднага след това Следете страницата ни редовно за промоционалните предложения за безплатна доставка на определени категории и продукти.

Задължения при приемане на доставката

При получаване на пратката имате задължение внимателно да проверите състоянието на продуктите. Ако забележите вреди или несъответствия, незабавно изисквайте протокол от куриера и се свържете с нас в рамките на 24 часа за регистриране на рекламацията.

Защита на данните ви съобразно GDPR

Вашите данни са напълно защитени съгласно Европейския GDPR регламент. Подробна информация за начина на съхранение и обработка на данните ви може да намерите в страницата ни Гаранции.

Свържете се с LATIVA при нужда от съдействие

За допълнителни въпроси или уточнения, свързани с доставките и транспортните услуги на LATIVA, не се колебайте да ни потърсите чрез страницата ни за Контакт. Поръчайте от LATIVA още днес и се насладете на висококачествени строителни решения и безпроблемна доставка за успешното завършване на вашия проект! Всички строителни материали и цялото нужно съдействие за вашите покривни решения – само при нас, вашите надеждни партньори от LATIVA!

Допълнителна информация за доставка на продукти от LATIVA – ясни условия и пълна надеждност

Доверявайки се на LATIVA при избора на материали за вашия строителен проект, вие получавате индивидуално съобразени услуги за транспорт. За нас прозрачността и точността са приоритетни. Ето защо ви предоставяме подробна информация за всички ситуаций, които могат да възникнат около доставката.

Какво да правите при забавяне на доставките?

В LATIVA винаги работим за навременното изпълнение на поръчките ви, но понякога възникват непредвидими ситуации. Форсмажорни обстоятелства, като тежки метеорологични условия, природни бедствия или възникване на неочаквани инциденти по пътищата, биха могли да забавят доставянето на вашите топлоизолации, покривни прозорци или безшевни улуци. LATIVA незабавно уведомява клиентите си в подобни ситуации и прави всичко възможно за своевременно решаване на казуса.

Задължителна проверка при приемане на продуктите

За ваше удобство и спокойствие препоръчваме при получаване на доставката незабавно да прегледате съдържанието на пратката. Особено при транспортирането на деликатни артикули като тавански стълби, метални керемиди или OSB плоскости, проверявайте внимателно: Цялостта на опаковката; Комплектността на продуктите; Съответствието с вашата поръчка. Ако установите несъответствие или видими щети, изискайте незабавно писмен протокол от доставчика и се свържете с нас през контактите, посочени на страницата Контакт.

Как процедираме при изгубена или повредена пратка?

Когато поръчаните продукти – било то фасадна ламарина, битумни керемиди или двойни фалцове, или други, претърпят щети или се загубят в процеса на доставка: Веднага се свържете с нашия специалист на посочените телефони или имейл; LATIVA съдейства пълноценно в комуникацията и комуникирането на всички рекламации към куриерската фирма за разрешаване на проблема; Ще ви информираме на всеки етап, за да сте сигурни, че вашите права като клиент са защитени.

Сигурност и защита на личните ви данни

Ние от LATIVA живеем с мисията за максимално удовлетворение на клиентите и абсолютната сигурност за предоставените от вас лични данни. Вашите данни са надеждно защитени съгласно европейските стандарти и регламенти на GDPR. Ако желаете повече информация за начина, по който съхраняваме и обработваме данните ви, може да разгледате страницата Гаранции.

Персонална консултация и съдействие при вашите поръчки

Екипът на LATIVA е винаги готов да отговори подробно на всички ваши въпроси относно доставката и параметрите на поръчката ви. В случаите, когато избирате по-специализирани продукти като Клик панел, Покривна ламарина LT45 или Дървен материал, можете да ползвате и нашите безплатни консултации за избор и монтаж на продукти. Разгледайте също така страниците Как да монтирам и Инструкции за монтаж. Телефони за връзка: 087 888 7643 | 087 777 2085 Имейл: office@lativa.bg Адрес на офиса: България, София, Братя Даскалови, ул. Камено 32, 6250 📌 LATIVA – за вашият сигурен покрив, надеждни материали, и професионална доставка!

Изберете LATIVA и направете вашата онлайн поръчка – качествени строителни материали и сигурна доставка директно до вашия обект. Вашето удовлетворение е нашата най-голяма награда, затова правим всичко възможно да получите поръчката си навреме и безпроблемно. Не чакайте – поръчайте веднага и завършете успешно всеки свой проект с LATIVA!

Call Us